Happy 2012 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Anne Oerlemans - WaarBenJij.nu Happy 2012 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Anne Oerlemans - WaarBenJij.nu

Happy 2012

Door: anneoerlemans

Blijf op de hoogte en volg Anne

27 December 2011 | Australië, Cairns

27 december alweer. Kerstmis is voorbij en ik heb eigenlijk niet echt het gevoel dat het ooit geweest is. Als je met 32 graden heel de dag een beetje rond het zwembad hangt op Christmas day, geeft dat niet echt een kerstgevoel. Maar ondanks dat hebben we er toch een paar leuke dagen van gemaakt inclusief een heeeel lekker kerstontbijt met pannenkoeken, diner met turkey, kerstmutsen en cadeautjes!

De afgelopen maand is heel snel voor bij gegaan, maar als ik er op terug kijk kan ik me niet eens meer zo heel goed herinneren wat ik allemaal heb gedaan. Woon nog steeds op de zelfde plek, ben ondertussen 'gepromoveerd' tot ontbijtmeisje, ben een paar tinten bruiner geworden en heb veel regenwouden en zwembadwater gezien. Mijn andere werk speelt zich nu vooral af in het Hilton Hotel waar ik bij de banquet afdeling werk, de laatste weken heel veel kerstborrels en nu komen de nieuwjaarsfeestjes. De collega's zijn bijna allemaal Australisch maar super leuk, in het begin was het wel een beetje wennen omdat ze hier zoveel andere drankjes drinken dan in nederland, zodat ik er in het begin niet echt veel van begreep. Maar ach, goed opletten en dan komt dat vanzelf wel.

Waarschijnlijk ga ik volgende week ergens skydyven waar ik al heel lang naar uitkijk en naar alle verhalen moet dat echt mega vet zijn!!!

Ik heb het hier nog steeds goed naar mn zin met mensen van de hele wereld dus ik denk dat ik nog een kleine maand blijf een daarna verder de oostkust af ga. De plannen voor oud en nieuw zijn nog niet heel duidelijk maar ik moet waarschijnlijk werken tot 23uur en daarna racen naar het huis van een vriend van een vriendin, die een feest geeft.

Het regenseizoen is nu trouwens echt begonnen, vanmorgen scheen vrolijk de zon maar ineens kwam er een donkere wolk aandrijven en kwam de regen echt met ziekelijke hoeveelheden naar beneden! uiteraard was ik net buiten dus heeeel snel naar binnen gerend maar kon mn kleren echt uitknijpen.. zal nooooit meer klagen over regen in Nederland;) Maar dat is dan vaak een dag of 2 en dan is het weer stralend!

Mijn eerste drie maanden zitten er al bijna op!! Verbaas me er echt over hoe snel de tijd gaat. Jullie allemaal een hele fijne leuke dronken oud en nieuw, geniet ervan want dit zal onze laatste zijn, wetende dat in 2012 de wereld vergaat...... en aan mijn zusssiee en ouders en fijne reis en succes in CHINA!!


Byeeee


  • 27 December 2011 - 08:40

    Floris Jose Donders:

    Hoi Anne,

    Ik vind het fijn dat je het naar je zin hebt nog steeds.
    Maar stuur de zon even naar nederland toe want hier is het saai weer.
    Dus ik hoop dat je de zon hier heen kan sturen.
    En een gelukkig nieuwjaar.
    Van Floris xxx

    Hoi Lieve Anne,

    Tof dat je het zo goed naar je zin hebt. Sky-diven lijkt me ook echt iets voor jou om mee te maken.
    ook van het druilerige grijze Nederland een dikke nieuwjaarskus en nog een fijne tijd gewenst. veel liefs Jose Frank en Diederik xxxx

  • 28 December 2011 - 07:02

    Mama:

    Hoi Anne, vanaf vandaag zitten we een stukje dichter bij jou, voor 10 dagen.
    Geniet nog lekker van al het moois wat Aussy jou te bieden heeft.
    tot skypes, love you! xxxxxxxxxx

  • 31 December 2011 - 12:35

    Cor En Henny:

    Hoi Anne
    Happy Newyear !!!
    Bij jou is het al Nieuwjaar, wij moeten er nog 10 uur op wachten!
    Wij hopen dat 2012 voor jou een heel mooi jaar wordt, veel geluk, een goede gezondheid
    en dat alles wat je ervan verwacht ook daadwerkelijk uitkomt!
    Blij te horen dat je het nog zo goed naar je zin hebt, ondanks een nat pak wat je wel eens oploopt.
    Anne, het ga je goed...niet te veel zuipen van Oud op Nieuw want dan begin je 2012 met een kater!
    Je ziet maar,
    Liefs en groetjes van Henny en Cor.
    Baaaayyyyyyy.

  • 31 December 2011 - 13:33

    Fam Joosen:

    Hoi Anne
    Happy Newyear!!!!! en dat 2012 nog veel moois mag brengen.
    Wij moeten nog even wachten. Het is denk ik wel speciaal bij 20 graden en een helder hemel het vuurwerk te bekijken. Hier in Hollland is het echt hollands weer regen regen en nog eens regen.
    Je verhaal weer gelezen en fijn dat het alleemaal zo goed gaat.
    Geniet nog van alles in Australie wat je nog wil gaan bezichtigen.
    Kus en groetjes Fam Joosen

  • 09 Januari 2012 - 19:25

    Marian En P V Drunen:

    Hoi Anne,

    Wel wat laat maar toch wensen wij jou nog een gelukkig nieuwjaar en dat 2012 voor jou veel geluk en een goede gezondheid mag brengen.
    Wij horen dat alles naar wens verloopt en dat je het goed naar je zin hebt , geniet er van en maak er verder nog een fijne reis van.
    Marian en Piet
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Down Under

Recente Reisverslagen:

27 April 2012

Living in a land down under

03 April 2012

Back on the track: New Zealand

15 Maart 2012

De cirkel is rond

20 Februari 2012

De schoonheid van Moeder Aarde

25 Januari 2012

Time to move on
Anne

Actief sinds 28 Juli 2011
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 21914

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2011 - 17 Mei 2012

Down Under

Landen bezocht: